FANDOM

Aplikacje mobilne Fandomu dostępne są za darmo w Apple App Store oraz Google Play.

Aplikacja FANDOM: Nowe funkcje Edytuj

Główny artykuł: Pomoc:Aplikacja FANDOM
Android Wersja 2.9.0 (12 kwietnia) iOS Wersja 2.9.0 (10 kwietnia)
  • Użytkownicy mogą oznaczyć posty konkretnymi artykułami z wiki.
  • Stukając w tag pod postem w Dyskusjach użytkownicy mogą zobaczyć artykuł i inne treści związane z tym tagiem.
  • Wszystkie społeczności odzwierciedlają teraz motyw i tło ustawione przez administrację.
  • Administratorzy i moderatorzy mają opcję ukrywania usuniętych postów z Dyskusji.
  • Wyszukiwanie treści na dowolnym obserwowanym fandomie bez konieczności odiwedzianai go wcześniej.
  • Użytkownicy mogą edytować artykuły na niektórych społecznościach bezpośrednio z aplikacji. Dotyczy to społeczności Yellowstone i Ozark.
  • Twoje nieopublikowane posty w Dyskusjach są zapisywane jako szkice do których możesz wrócić później.
  • Proste włączanie i wyłączanie powiadomień wewnątrzu stawień aplikacji.

Aplikacje społeczności: Nowe funkcje Edytuj

Główny artykuł: Pomoc:Aplikacje społeczności
Android Wersja 2.9.8 (6 czerwca) iOS Wersja 2.9 (11 stycznia)
  • Wszystkie aplikacje społecznością są teraz zgodne z RODO
  • Użytkownicy z UE przy pierwszym otwarciu aplikacji zobaczą komunikat pozwalający zaakceptować lub odrzucić śledzenie danych.
  • Użytkownicy z UE mogą zmienić zdanie w ustawieniach aplikacji.
  • Ze względu na RODO, aplikacje społeczności nie są już dostępne dla użytkowników z UE.
  • Przestaliśmy aktywnie wspierać aplikacje społeczności na iOS i nie będziemy naprawiać błędów ani dodawać nowych funkcji.
  • Wszystkie artykuły, Dyskusje i więcej można znaleźć w zunifikowanej aplikacji na iOS – FANDOM app.

Nowe Aplikacje społeczności Edytuj

Uwaga: Wydawanie nowych aplikacji społeczności zostało wstrzymane. Prosimy zamiast tego znaleźć artykuły ze swojej wiki oraz Dyskusje w aplikacji FANDOM.